niedziela, 7 września 2014

NIECH TAK ZOSTANIE ......PROSZĘ !

Zachęcona pięknym słońcem ( a niby to początek jesieni)postanowiłam pstryknąć parę fotek i zaprosić wszystkich na mały rekonesans po moim ogrodzie . Jestem bardzo z niego dumna i chcę podzielić się z wami moim "trzecim dzieckiem "( tak twierdzi moja kochana czarownica )Oczywiście prace ogrodowe trwaja cały czas ,zawsze jest coś do zrobienia . A to powiększyć troszkę obrzeża a to wsadzić nowo zakupione roślinki ( w końcu doczekały się ) albo przygotować ogród na wiosnę ( czytaj powsadzać w różne miejsca cebulki kwiatowe) Troszkę zaszalałam tym razem .
Zakupiłam różne tulipany ,szafirki ( w tym udało mi sie w końcu kupić moje ukochane BIAŁE !!!!) czosnek ozdobny ,i jeszcze różne różniste. Zobaczymy wiosną co z tego wyrośnie . Ale będzie wtedy pięknie . Już nie mogę się doczekąć .
Ale nie będę przedłużać zaczynam ( ostrzegam sporo zdjęć )


Miejsce relaksu.......






 Tutaj można zjeść małe co nieco taka niby jadalnia na świeżym powietrzu 

 W tle mój nowy nabytek ( na targach ZIELEŃ TO ŻYCIE )oczywiście w białym kolorze .....jest naprwdę śliczny i trójwymiarowy .....







Widok z innej części tarasu widać całość  i "jadalnię " oraz strefę wypoczynkową





I udokumentowane prace ogrodowe . Nowość w moim ogrodzie to budleja ( za namową koleżanki )

w towarzystwie trawy . W tym roku bardzo spodobały mi się trawy i zakupił dosłownie parę do ogrodu . I była to bardzo dobra decyzja ( szkoda że dopiero teraz do niej dorosłam )


Na razie maleństwo ale za parę lat będą pyszne papierówki ( takie prawdziwe) 


Na drugim planie antonówka .Miała około 6 kg owoców . Jak na 3 letnie drzewko to całkiem nieżle .
 

 A na parapecie jesiennie 



I to by było na tyle. 

Do zobaczenia .

5 komentarzy:

  1. Piękny zadbany ogród:) Taras śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jak w prywatnym raju! Wiem, że taki zielony kąt, przemyślany i zrobiony przez siebie, bardzo cieszy. Oby jak najwięcej słonecznych dni, byś mogła się cieszyć chwilami w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę możesz pękać z dumy! To prawdziwy raj! Pięknie!
    Zawsze zazdroszczę tak zadbanych ogrodów, mój wciąż na drugim planie niestety.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Relaksująco,uspokajająco,klimatycznie,ślicznie,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję za komentarze . Miło mi bardzo za tak pozytywne słowa i cieszę się że wam tez sie podoba .
    Pozdrawiam serdecznie Renata .

    OdpowiedzUsuń