niedziela, 11 maja 2014

NOWY PROJEKT prawie skończony UFFF!!!

Czy pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam że zrodził mi się w głowie nowy pomysł. W tym celu zakupiłam sobie parę "deseczek" ( pisałam już o tym )
I właśnie te parę deseczek stoi już dumnie w  ogródku i czeka na dalsze prace wykończeniowe . Niektórzy śmiali się że buduje ogromną piaskownicę inni zaś pytali czy otwieram prywatne przedszkole .
Nic z tego ani piaskownica ani przedszkole . To po prostu stanęła ogromna donica ( tak ją nazywam )
która zostanie wypełniona warzywkami i ziołami. Taki wiejski akcent . A co . Tak sobie wymarzyłam i wykonałam . No oczywiście nie osobiście ( nie dałabym rady przytachać tych ogromnych i cholernie ciężkich bali ) 
 Mój szalony pomysł wdrożyli w życie moi chłopcy ( kochany mąż i cudowny synek ) Ciężko i intensywnie pracowali ,w pocie czoła . Ale jak widać praca się udała w 100 %  . Jest ,stoi i ma się doskonale.
Teraz tylko troszkę ziemi i wystarczy sadzić pomidorki ,ogóreczki i nie wiem co jeszcze mi przyjdzie do głowy no i oczywiście ziółka ( które już czekają )


 
Etapy powstawania  :



I tak wygląda w całej okazałości. 

Jest super . O to mi chodziło !!!!

Więcej zdjęć już niedługo ,dzisiaj już padłam i nawet nie miałam siły pstryknąć parę fotek . Doniczki ciąg dalszy . Oj ciężko dzisiaj było nie czuję rąk i w ogóle wszystkiego .
 Ale skończone ,no prawie !!!!


Do zobaczenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz