poniedziałek, 5 stycznia 2015

WIECZORKIEM......

Witam wszystkich wieczorem .


Tak jakoś mnie naszło ......Parę zdjęć w tle ze świeczkami . Uwielbiam świeczki . Mogę je rozstawiać w każdym kącie pokoju ,mieszkania po prostu wszędzie .
Ale chciałam jeszcze pochwalić się ( wiem że już dawno po świętach i gwiazdce )moim prezentem od Mikołaja ( czyt. SYNKA )
Mikołaj przyniósł mi śliczną zimową figurkę . Mikołaj wiedział,że bardzo mi się takie podobają.
I jak widać doskonale słucha i notuje wszystko skrupulatnie .
Sami zobaczycie. Jest urocza :


Czyż nie jest słodka i to serce w dłoni......Ach można się rozmarzyć .......


 I widok z góry


 

I to na tyle . Szybko ,ale konkretnie .
 Życzę wszystkim milego wieczoru i słodkich snów.


1 komentarz:

  1. Ta dziewczynka stoi u mojego synka w pokoju :) Element wystroju zimowego :) Piękna jest :) :)

    OdpowiedzUsuń