środa, 15 kwietnia 2015

Trochę zaległości .....

Oj dawno się tu nie pojawiłam ,nawet znajomi przywołuje mnie do porządku  i przypominają o nowych postach.
 Twierdzą że troszkę się zaniedbałam , w sensie że bloga .
Ale niestety brak czasu i szalony tryb życia daje sie we znaki ( a czasami po prostu się nie chce)
Obecnie właśnie coś mnie dopadło -jakieś paskudztwo i leżę właśnie w łóżku. Postanowiłam wykorzystać i naskrobać małe co nieco .
Mam tylko nadzieję że do soboty się wykuruję bo mam mnóstwo planów ( chyba że niestety pogoda spłata mi figla)
U mnie powoli wiosna zagląda w każdy kąt ogrodu. Coraz więcej się dzieje ,coraz bardziej robi się kolorowo. Wszystkie roślinki ukazują swoje wdzięki .Magnolii powoli pękają pąki kwiatowe ( jak zwykle bajecznie to wygląda)
Pojawiły sie piękne i drobne bratki w połączeniu ze stokrotkami .
Ale zamiast tak pisać to sie z wami podzielę moją mini wiosenną sesją .



No i wspomniana wcześniej biala magnolia .





Chciałam wam jeszcze pokazać przepiękne tulipany jakie dostałam na urodziny od dziewczyny mojego syna.
Naprawdę niesamowite,zachwycały mnie każdego dnia od prawie białych poprzez lekko różowe aż do różowych z pięknym żółtym środkiem . WYJĄTKOWE!  




I tym miłym akcentem póki co kończę . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz