piątek, 25 października 2013

Cotton Ball

Mam ,mam i ja . W końcu i u mnie znalazły swoje miejsce .
 Pozazdrościłam i kupiłam . A co !
Są przepiękne ,dają cudowne ciepłe światło,a jakie maja zastosowanie . Wszędzie będę pasowały w każdy zakamarek mojego domu. Na razie i chyba jednak na dłużej zagoszczą na schodach zawieszone na lustrze ( pięknie komponują się ze zdjęciem mojej małej modelki) no i wieczorami ślicznie oświetlają schody.

Zakupiłam je na stronie www.cottonballlights.pl.

Nie będę się już rozpisywać ,sami zobaczcie . 

Tak prezentują się w ciągu dnia ( jeszcze nie zapalone)


Już świecą i ocieplają schody swoim delikatnym światłem


No i troszkę póżniej -jeszcze ładniejsze !!!!


No i oczywiście blask świec -wieczorem BAJKA !
Ja uwielbiam ,dodają uroku ,ciepła i po prostu są cuuuudowne  .


 Dzisiaj tak krótko ale treściwie . Życzę słonecznego i udanego weekendu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz