niedziela, 9 lutego 2014

Herbata.....

Rany trochę się zaniedbałam ,ale brakuje mi czasu. Dzień jest za krótki,ale nawet gdyby go trochę wydłużyć to i tak byłoby za mało.
Ale nie o tym chciałam napisać . W piątek wracając że "stolicy" po drodze wpadłam do sklepu wszystkim bardzo dobrze znanego na B.... ( taki mały śliczny owad w czarne kropeczki) i wpadły mi w ręce świetne herbatki w trzech smakach .
 Jeśli ktoś lubi zielone herbaty to polecam .
 Każda pakowana oddzielnie w pudełeczku . No i w całkiem niezłej cenie .
 Uwielbiam patrzeć jak powoli rozkwita w dzbanku zaraz po zaparzeniu . 
Zresztą co tu dużo pisać widać to na zdjęciach :

Tutaj zaraz po zalaniu .......powoli rozwija się kwiat..... 


 z sekundy na sekundę jest bardziej okazały .....




już w pełnym rozkwicie 



troszkę zaparował mi aparat ......





Życzę wszystkim udanego tygodnia i oby do weekendu ...........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz