piątek, 4 kwietnia 2014

I JEST WIOSNA .....I MOJA PIEKNOŚĆ

Jest w końcu przyszła piękna i radosna Pani WIOSNA .
 Nareszcie . Myślałam że się już nie doczekam . Codziennie rano wyglądałam i wyglądałam aż w końcu ujrzałam .
 Z dnia na dzień jest piękniej ,wiosenniej po prostu kolorowo . Świat budzi się do życia ( my też .....)
Codziennie rano wzrokiem ogarniam mój ogród ,każdy szczegół ,oglądam każde drzewko ,każda roślinkę mniejszą i większą . Patrzę jak z dnia na dzień jest ich coraz więcej ,coraz więcej nowych kwiatków . Dla mnie to BAJKA ,to coś pięknego .To najpiękniejsza pora roku ZDECYDOWANIE !!!
Jak każdego roku zachwycam się moim drzewkiem ,moja pięknością ,moim małym "dzieckiem " ogrodowym . Nie wiem czy kiedyś mi się to znudzi . Co roku czekam na ten moment . I jeszcze nigdy się nie zawiodłam .Z każdym rokiem jest piękniejsza i bardziej okazała .Mam wiele roślin i troszkę drzew ,ale tą "kocham najbardziej " Oczywiście mowa o mojej ukochanej MAGNOLII!!!

Oczywiście w moim ogrodzie nie tylko rośnie magnolia ( ale ma swoje honorowe miejsce i jest najważniejsza)
Znajduje się wiele innych cudowności mniejszych i większych . Na uwagę na pewno zasługuje niewielka bylina ,ale jakże urocza BARWINEK ( ten akurat jest niebieski ) ale są tez inne odmiany. I zgadnijcie jakie ? Oczywiście jest też biały ( huuura) . No pewnie że go mam . 
 Ale dzisiaj pokaże wam ten niebieski :

No i jak co roku pięknie obsypana jest kwiatami pigwa ,mój mały krzaczek .Na razie bardzo powoli kwiaty budzą się do życia ,a le juz cieszą moje oczy.

   I trzmielina tez się obudziła ,chociaż niestety jakaś część mi zmarzła .

 I małe co nieco ,małe rodzynki w ogrodzie tak sobie zakwitły......

I oszalały migdałek zaczyna swoje kwitnienie .....

Zaczynają pojawiać się również śliczne białe kwiatki na innym drzewku  ( ma pyszne małę śliwki )

I jak widać modrzew ,który został posadzony w zeszłym roku zadomowił się i jest mu chyba tu dobrze. 




   I czyż nie jest to najpiękniejsza pora roku  . Chyba nikt nie ma wątpliwości .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz