poniedziałek, 19 maja 2014

CIĘŻKO ALE SKUTECZNIE

W poprzednim poście pokazywałam wam mój "prawie "ukończony projekt. Fakt ogromna donica stoi .Prace wokół niej tez zakończone ( oj było bardzo ale to bardzo ciężko)Chciałam żeby trochę to "maleństwo " ( mam na myśli donicę )wtopiło się w krajobraz . Dlatego postanowiłam ,że zerwiemy wokół niej trawę a przy okazji połączę dwie strony ogrodu . Już dawno to planowałam ,ale jakoś nigdy nie było czasu.  ale zrobione ,zakończone i teraz czekam tylko na ziemię . Właśnie jutro ma przyjechać dobra ziemia do warzywek i ziółek . Więc w weekend będę znowu troszkę pracować . Szczerze to nie mogę się już doczekać  . Mam tylko nadzieję że nie będzie lało ( tak jak ostatnio) 
Więc czekam i do roboty !!!!

A tak wygląda już w całej okazałości"



Jak widać zerwana trawa się przydała . Donica została wypełniona do połowy ,a następna połówka to już jutro  doskonałej  ziemi
 A potem tylko sama przyjemność sadzenia i patrzenia jak rośnie no i oczywiście zbieranie plonów . 

MNIAM !!!!!!!!!!!!!


 Do zobaczenia niebawem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz