niedziela, 20 lipca 2014

POMIDORY ......

Dzisiaj chciałam  pochwalić się  moją małą "plantacją '. Pamiętacie jak jakiś czas temu w moim ogrodzie pojawiła się ogromna donica ,która to przerodziła się właśnie w niewielki warzywnik ( ja to nazywam kawałeczkiem wsi)
Posadziłam pomidorki ( teraz już wiem jak należy się  z nimi obchodzić ,jakie popełniłam błędy i co robiłam nie tak ) rosną też ogóreczki , papryka ,sałata ziółka .
Nie przypuszczałam że będzię mi to sprawiać taką ogromną frajdę ( i że tak mnie to wciągnie ) .Zaglądam tam codziennie i z każdym dniem widzę jak rosną . Cieszy mnie ogromnie widok tych warzyw i nie mogę się już doczekać kiedy to w końcu zerwę pierwszego pomidora czy ogórka a może paprykę . Na razie jemy sałatę ,szczypior .
Nie będę więcej zanudzać was po prostu przedstawię wam moje piękne pomidory i maleńkie ( oj maleńkie )ogóreczki ( ale urosną .....)

BYŁO TAK.

 
 

A JEST TAK


A poniżej malusieńki jak na razie ogórek ( prawda że piękny)





Niestety  bardzo krótko ,ale konkretnie .


Do zobaczenia .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz