niedziela, 16 listopada 2014

BYŁAM WIDZIAŁAM I..... cd

Chciałam pokazać wam moje małe zdobycze z kiermaszu ( wczoraj tylko o nich napisałam )
Wprawdzie sa tylko dwie ale za to jakie . W końcu nie liczy się ilość tylko jakość . 
Więc jak już wspominałam zakupiłam cudnej urody serducho. Przepiękne i przepięknie wykonane . Proste no i oczywiście białe.
Dostałam jeszcze maleńką niespodziankę w postaci małego lawendowego zapachu ( i tu tez wykonanie pełen profesjonalizm)
 Nie będę już się rozpisywać o to ono.
Niestety zdjęcia są marne ( było juz ciemno)



Serduszko wisi sobie w sypialni i pasuje tam idealnie .

Kolejny mały zakup to klosik na talerzyk, oczywiście w kolorze białym . PRZECUDOWNY!!!
Super wygląda w towarzystwie kloszu wiklinowego . Razem pasują  wprost idealnie .


A w tle białe tulipany od mojej siostry imieninowo . ŚLICZNE .DZIĘKI !


Do zobaczenia niebawem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz