niedziela, 24 sierpnia 2014

RANY CZY TO JUZ KONIEC......NIE .....

Jej chyba nie . Powiedzcie ,że to jeszcze nie koniec LATA. NIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nie chcę niech zostanie ,chociaż jeszcze trochę ( tak na dwa miesiące)
Boże czy u was dzisiaj też było tak piekielnie zimno ( w porównaniu do upałów ,które mieliśmy)
Jakaś masakra .
 Stwierdziłam ,że może na poprawę humoru pokażę zdjęcia w słońcu ( oj cudnie i ciepło)
Tak na przekór pogodzie a na poprawę humoru.

To zaczynam . 


Tutaj piękny ,cudowny wiciokrzew  . Ślicznie pachnie wieczorem.A jak przekwitnie ma urocze i ozdobne czerwone owoce.Posadzilam go w zeszłym roku ( zakup na targach zieleni.)




Przepiękna hortensja -wielokolorowa.

 Lilie ,jeszcze kwitły

 
 Trawy ( moje nowości w ogrodzie ) tez pięknie rosną .


I mini pomidorki powoli dojrzewają ( ale potrzebują słonka i to duuuużo )

Mam tez jedną papryczkę 


No ale moja jabłonka ANTONÓWKA ŚMIETANKOWA w tym roku zaszalała . Jabłek jest mnóstwo . Szarlotka będzie cudowna ( czekam tylko na moja mamę ,bo tylko ona umie robić tak wspaniałą szarlotkę  wyjątkową i jedyna w swoim rodzaju po prostu BAJKA )


 Dynia rośnie jak szalona ( niestety nie wiem czy będzie miała owoce ,ale warto i tak)











I jak tu funkcjonować jak za oknem tak paskudnie ,ale musimy powoli sie przestawić ( ale jeszcze nie teraz )
 Sama się rozmarzyłam pisząc tego posta

LATO PROSZĘ ZOSTAŃ JESZCZE NA CHWILĘ !!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz