wtorek, 27 sierpnia 2013

Początek ......

Witam serdecznie wszystkich.
 
 


Koniec wakacji skłonił mnie do czegoś zupełnie nowego ( przynajmniej dla mnie ).
Postanowiłam zebrać się w sobie i zacząć przygodę z życiem blogowym.
Od dłuższego czasu już o tym myślałam ,zawsze było nie po drodze i w końcu pełna mobilizacja i zaczynam.
 Pomyślałam że koniec lata ,który niestety zbliża się WIELKIMI krokami zapoczątkuje moją przygodę .
 Przy okazji będę mogła razem z wami powspominać cudowne wakacyjne chwile .
 Dla mnie początek lata jest równoznaczny z kwitnieniem magnolii ( to moje oczko w ogrodzie)




Dlatego też na początek mojego  wrzucam parę fotek typowo letnich.



Chyba  wystarczy nie chce nikogo zanudzać ( żeby nie zrazić do dalszego zaglądania na mojego bloga)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz