czwartek, 29 sierpnia 2013

Zaproszenie .....

Witam .

Dzisiaj nie będzie nic na temat pieczenia czy gotowania .
 Zupełnie coś innego choć bardzo mi bliskiego ( to oczywiście moja kolejna pasja i nie ostatnia)
Chciałam się pochwalić moimi zaproszeniami na cudowną  Międzynarodową Wystawę  

ZIELEŃ TO ŻYCIE .

Mimo iż mieszkam bardzo blisko Warszawy to jakoś nigdy nie było mi po drodze  .
Pierwszy raz byłam tam w zeszłym roku i wyszłam stamtąd z wypiekami na policzkach i niewielkimi zakupami.
 Dlatego tez w tym roku nie może mnie tam zabraknąć,a zwłaszcza że jestem SZCZĘŚLIWĄ posiadaczką zaproszenia .
Wybieram tam się jutro na dzień otwarty organizowany tylko i wyłącznie dla PROFESJONALISTÓW ( ja w pewnym sensie za taką się uważam -no skromna nie jestem hi hi )
 
 Zapraszam również wszystkich ,których interesują rośliny i wspaniałe dodatki .


Postaram się zrobić parę ciekawych fotek ( dla tych co niestety nie mogą tam być)

Do zobaczenia ........

2 komentarze:

  1. Droga Renatko,
    dziekuje za maila i zaproszenia. Witam Cie serdecznie w swiecie blogowym!
    Ta wystawa musi byc bardzo ciekawa, na pewno znow wyjdziesz z wypiekami na twarzy. :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany !!! Dopiero teraz dostrzegłam komentarz ( no cóż początki nie są łatwe)
      Ślicznie dziękuję i zapraszam do odwiedzin mojego bloga .
      Serdecznie pozdrawiam .Renata.

      Usuń