środa, 4 grudnia 2013

Nadchodzą małymi krokami... ŚWIĘTA cz.1

U mnie też powoli robi się świątecznie . Małymi krokami i do mnie nadchodzą .
Na razie zawitały wprawdzie w kuchni w dekoracji żyrandola nad wyspą i małym akcentem na okapie kuchennym ( tak przez przypadek ,położyłam i tak zostało ) Spodobało mi się .
A wszystko zaczęło się od prezentu imieninowego jaki dostałam od mojej jednej z czarownic . Otrzymałam prześliczne bombki ,które zawisły "prawie od razu " Ale o tym w następnym poście ( aranżacja jeszcze nie skończona )
 Ale obiecuję że pokarzę jak tylko ukończę .
 Na razie ozdobiłam mój żyrandol nad wyspą w prześliczne bombki ( kupione bardzo okazyjnie )
Całość wygląda naprawdę uroczo ( przynajmniej dla mnie )
Dodałam jeszcze trochę zieleni ( wprawdzie sztucznej ) ale całość prezentuje się ciekawie.
Sami popatrzcie . 









   
No i ta maleńka dekoracja na okapie



Ozdobione zostały jeszcze drzwi wejściowe . Pewnego dnia wpadłam na genialny pomysł . Zamierzałam oczywiście coś zrobić razem z moja kwiaciarką ,ale nieoczekiwanie wpadł mi do głowy niezły pomysł. Po co wydawać pieniądze jak ozdoba leży sobie spokojnie w piwnicy i czeka tylko na moja inwencje twórczą .
I tak powstała . Wcześniej zakupiłam dwie super girlandy ( doczekały się swojej prezentacji)
A zielone.... miałam właśnie w piwniczce ,to ogromna girlanda ,która kiedyś ozdabiała moje schody . Teraz awansowała na ozdobę drzwi ( zwinięta podwójnie utworzyła coś w rodzaju koła ) i jest TADAM!!!!





No i jeszcze w temacie świątecznym. Moje małe zdobycze ,wyszperane za grosze.
 Śliczny bałwanek -dzwoneczek ( urzekł mnie i musiałam go mieć ) oraz aniołek zamknięty w szklanej kuli ( podobno świeci zmieniając kolory ,ale tego jeszcze nie wiem( muszę zakupić bateryjkę i się okaże )

 A uśmiech bałwanka jest powalający!!!!!




No i zapomniałabym się pochwalić moja nową CUDOWNA zdobyczą :



Chwilowo wypełniona bombkami i dodatkami do nowej aranżacji, ale to w następnej części.


To na tyle żegnam świątecznie i śnieżnie ( u mnie właśnie sypie śnieg)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz