niedziela, 8 grudnia 2013

Święta cz.3 cd......

Następna niewielka ozdoba powstała w wykuszu w salonie .
 Po prostu zostały zawieszone na przezroczystej tasiemce różne świąteczne dodatki ( oczywiście w kolorze białym )
 W szklanej kuli wieczorami pali się maleńka świeczuszka,wygląda wtedy jeszcze bardziej uroczo . Taka delikatna dekoracja zamarzyła mi się i postanowiłam zrealizować mój pomysł.
 Mi się bardzo podoba .
 A wam? 



No ,ale to nie wszystko .
 Dzisiaj otrzymałam miłą niespodziankę od mojej uroczej i kochanej ELUNI .
Obdarowała mnie cudownym maleńkim aniołkiem ( magnesem )
Bardzo jej dziękuję . Od razu poprawił mi się humor
. Do tego dołączyła wspaniałe i "smakowite" żele pod prysznic.  Pachną zniewalająco !!!!

DZIĘKI ,DZIĘKI KOCHANA!!!!





Taki słodki prezent mikołajkowy!!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz