piątek, 6 grudnia 2013

Święta cz.2

Dzisiaj chciałam pokazać wam moja następną aranżacje świąteczną . Obiecałam wczoraj dalszą część więc.......
Wszystko zaczęło się od prezentu imieninowego ( wspominałam o nim w poprzednim poście ) który otrzymałam od najbardziej szalonej i zwariowanej osoby jaką znam ( jedna z czterech czarownic) To dopiero jest wariatka ,ale KOCHANA !!!
Więc otrzymałam od niej prześliczne bombki ,które zainspirowały mnie do dalszego działania .
Postanowiłam że zawisną nad stołem w kuchni i będą ozdabiały żyrandol . Ale wkrótce okazało się że czegoś mi jeszcze do nich brakuje ( że są zbyt samotne)  i tak poszłam za ciosem i zakupiłam kolejne dodatki .
A tak prezentuje się w całości . Sami oceńcie ......


  No i chciałam pochwalić się jeszcze dzisiejszym zakupem . Udał mi się w końcu zdobyć wianek w kolorze białym ,bez żadnych dodatków. Dlatego nie zastanawiałam się długo i był mój.
Jedynym akcentem są małe śliczne dzwoneczki ( a wszystko 25 % taniej !!!!)
 Uwielbiam takie zakupy. 
 Wianek zawisł w ostateczności  na lustrze w towarzystwie cotton ball
Uznałam że tam będzie wyglądał najlepiej a propozycji było co nie miara.


No i tak wygląda reszta dekoracji świątecznej.


bombki -prezent
tasiemka -rossmann
girlanda z piórek -leroy merlin
girlanda  -home & you
wianek i dzwoneczki -empik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz